Python Video Tutorials

  1. Два видео туториала от демоноид:
    http://www.demonoid.me/files/details/2437067/21993139/
    http://www.demonoid.me/files/details/2266063/9425631/

    И двата са за версия 2.6, но съм сигурен, че можете да научите доста неща от тях. Вероятно можете да ги намерите и в YouTube (поне вторите вероятно са теглени от YouTube).



    И също така можете да отидете тук:
    http://www.youtube.com/user/TheMonkeyLords#p/c/8830E081324343F1
    Показва се Python 3.1




    И като бонус - Python и Blender (програма за 3D анимация и моделинг):
    http://www.youtube.com/watch?v=PBtJGgskrEU
    http://www.youtube.com/watch?v=geoly0UNCvA&feature=relmfu
    http://www.youtube.com/watch?v=SH0L3qjHdyw&feature=related
    http://www.youtube.com/watch?v=ylyc1UFE3VM&feature=relmfu
    http://www.youtube.com/watch?v=_HjITxJvLWQ&feature=related
    и т.н.

    Интересното е, че не само Blender поддържа Python като скриптов език. Maya и Houdini също го използват. Обаче 3DS Max май не го поддържаше, но не съм сигурен. Ако някой знае със сигурност, да каже!

    Както и да е. Python е доста важен в тези среди.

    Публикувано преди
  2. Всъщност доста от продуктите на Autodesk (http://www.autodesk.co.uk/) поддържат Python, включително и 3ds Max. Не съм сигурен дали не са направили вградена поддръжка на Python в последните версии; за 3ds Max 9 до Max 2010 имаше plug-in разработен от Blur, който позволяваше използването на езика, но вероятно не се поддържа от новите версии. Но пък винаги е можело да се ползва MAXScript, който да извиква Python-ски код. Пак казвам, не знам какво е дереджето с последните версии на 3ds Max. До преди няколко дни имах Poser на компютъра и съм 99% убеден, че също поддържаше Python scripting, а също така и Nuke.

    Хах, тъкмо тръгнах да слагам линк за туториалите на Bucky, но за всеки случай погледнах тези, към които си дал линк (за 2.6). Ето ви все пак линк: http://www.thenewboston.com/?cat=40&pOpen=tutorial

    Публикувано преди
  3. Има ги. Ако не се лъжа са вторите по ред (или първите). И са в торент, т.е. веднъж свалено, не ти пука за Нета.

    Относно 3DS Max и аз четох, че няма Python, но има plug-in, който добавя този непростим пропуск. Но с последните версии нещо явно се е бъгнало. И така не разбрах дали последните версии на Max поддържат Python или проблемът е някъде другаде. Иначе на практика всеки уважаващ себе си 3D софтуер има някакъв скриптов език. Досега съм пипал само Maya и там е MEL (доста ми приличаше на c++). Но Maya поддържа и Python като алтернатива и като цяло доста plug-in-и за Maya са написани на Python.

    Публикувано преди

Трябва да сте влезли в системата, за да може да отговаряте на теми.